Arkivet - smykkedesign 1993-1995

En umådeligt produktiv Jan Jørgensen, som freelance smykkedesignerer, med en ekstra plan for et nyt brand.

 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.


Tilbage til index

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index

 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index

 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index

 


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index

 


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index

 


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index

 


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index

 


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index

 


 

1993 - som freelance designer

Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.

Tilbage til index


 

1993 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1993 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1993 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index

 


 

1993 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1993 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index

 


 

1994 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1994 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index

 


 

1994 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1994 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index

 


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index

 


 

1993 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index

 


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index

 


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index

 


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index
 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index
 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index


 

1995 - som freelance designer

Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.

Tilbage til index