1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Eksklusive guld og diamantsmykker, solgt på licensaftaler der begrænsede sig til enkeltmarkeder, eks. Alton (Sverige) GIA ( Sverige Heimdal ( Norge) og enkelte kunder i Tyskland og Italien. Dermed isolerede Jan Jørgensen salgs og markedsføringsrettigheder
til sig selv på det Danske marked. Det var en smart måde at opbygge en omfattende kollektion til det planlagte brand, Jan Jørgensen som skulle produceres og sælges i Danmark.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1994 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1994 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1994 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1994 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1993 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index
1995 - som freelance designer
Indimellem designarbejdet for designkunderne, blev der udviklet de første vielsesringe, som skulle fremstilles af danske guldsmede på Jan Jørgensens eget guldsmedeværksted, som i denne periode, var under opbygning. Det nye Jan
Jørgenseen Brand skulle nemlig levere et nyt "take" på vielsesringe, væk fra det kedelige "gardinringe look" og blive til en mere feminin men alligevel rå kollektion.
Tilbage til index