2011-2014 - Finanskrisen kræver omstilling
Udvikling af ædelstålringe til konkurrencedygtige priser, og et helt nyt prispunkt i Jan Jørgensen kollektionen.
Tilbage til index
2011-2014 - Finanskrisen kræver omstilling
Udvikling af ædelstålringe til konkurrencedygtige priser, og et helt nyt prispunkt i Jan Jørgensen kollektionen.
2011-2014 - Finanskrisen kræver omstilling
Udvikling af ædelstålringe til konkurrencedygtige priser, og et helt nyt prispunkt i Jan Jørgensen kollektionen.
2011-2014 - Finanskrisen kræver omstilling
Udvikling af ædelstålringe til konkurrencedygtige priser, og et helt nyt prispunkt i Jan Jørgensen kollektionen.
2011-2014 - Finanskrisen kræver omstilling
De bedste guld vielsesringe re-designes, til lettere versioner, fordi guldet siden finanskrisens start nu er 3 doblet i pris.
2011-2014 - Finanskrisen kræver omstilling
De bedste guld vielsesringe re-designes, til lettere versioner, fordi guldet siden finanskrisens start nu er 3 doblet i pris.
2014 - 2015 Fokus på det ultra høje guldpriser.
Nu er der i den grad kommet fokus på det værdifulde guld, og finanskrisen er vi ved at lægge bag os. Derfor udvikles frække herresmykker med det helt smarte touch, at guldbarrene er momsfrie. Så drengene kan få rent guld til rene børspriser.
2014 - 2015 Fokus på det ultra høje guldpriser.
Nu er der i den grad kommet fokus på det værdifulde guld, og finanskrisen er vi ved at lægge bag os. Derfor udvikles frække herresmykker med det helt smarte touch, at guldbarrene er momsfrie. Så drengene kan få rent guld til rene børspriser.
2014 - 2015 Fokus på det ultra høje guldpriser.
Nu er der i den grad kommet fokus på det værdifulde guld, og finanskrisen er vi ved at lægge bag os. Derfor udvikles frække herresmykker med det helt smarte touch, at guldbarrene er momsfrie. Så drengene kan få rent guld til rene børspriser.
2014 - 2015 Fokus på det ultra høje guldpriser.
Nu er der i den grad kommet fokus på det værdifulde guld, og finanskrisen er vi ved at lægge bag os. Derfor udvikles frække herresmykker med det helt smarte touch, at guldbarrene er momsfrie. Så drengene kan få rent guld til rene børspriser.
2014 - 2015 Fokus på det ultra høje guldpriser.
Nu er der i den grad kommet fokus på det værdifulde guld, og finanskrisen er vi ved at lægge bag os. Derfor udvikles frække herresmykker med det helt smarte touch, at guldbarrene er momsfrie. Så drengene kan få rent guld til rene børspriser.
2014 - 2015 Fokus på det ultra høje guldpriser.
Nu er der i den grad kommet fokus på det værdifulde guld, og finanskrisen er vi ved at lægge bag os. Derfor udvikles frække herresmykker med det helt smarte touch, at guldbarrene er momsfrie. Så drengene kan få rent guld til rene børspriser.
2014 - 2015 Fokus på det ultra høje guldpriser.
Nu er der i den grad kommet fokus på det værdifulde guld, og finanskrisen er vi ved at lægge bag os. Derfor udvikles frække herresmykker med det helt smarte touch, at guldbarrene er momsfrie. Så drengene kan få rent guld til rene børspriser.
2014 - 2015 Fokus på det ultra høje guldpriser.
Nu er der i den grad kommet fokus på det værdifulde guld, og finanskrisen er vi ved at lægge bag os. Derfor udvikles frække herresmykker med det helt smarte touch, at guldbarrene er momsfrie. Så drengene kan få rent guld til rene børspriser.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2014 Ny dagsorden for design i kollektionen
Blikket er nu rettet mere indad mod vores rødder hos mange, derfor sætter designer Jan Jørgensen en ny regel en ny sektion i smykkekollektionen, nemlig New Nordic som tager udgangspunkt i det vi har til fælles i Norden.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.
2011 -2015 Det kompromiløse vender tilbage.
Udvikling i årene forud har i høj grad haft fokus på guldvægten på smykkerne, for at holde overkommelige priser. Nu tillader Jan Jørgensen sig at skabe det kompromiløse design, helt uden skelen til vægt eller pris, det skal bare være så smukt som det kan blive.